Rabu, 24 November 2010

Shahdu suatu malam…


Ya allah..

Tiba-tiba ku merasakan kesunyian, ku merasakan aku memerlukan teman, aku merasakan pada saat itu aku perlu untuk berbicara denganm-Mu..
Ya allah..

Pada malam itu aku terasa aku perlu berbicara dengan-MU kerana engkau tempat aku mengadu.
Ya allah..

Hatiku secara tiba-tiba dilanda gundah gulana dan memikirkan sesuatu supaya aku dapat menenangkan semula hati yang gundah gulana ini.
Ya allah..

Aku merayu pada-MU dengan seikhlas hati, engkau permudahkanlah segala urusan ku.
Ya allah..

Kerana aku cintakan mu, aku bermunajat kepada-MU.
Ya allah..

Hanya engkaulah tempat aku meminta pertolongan dan hanya engkaulah tempat aku mengadu
.
اللهم لا سهل الا ما جعلته سهل , وأنت تجعل الحزنى شىءت سهل....

Insan yang lemah…
Ibnu_muborak990@blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...